Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Min systers blogg

Efter att ha låtit min syster gå runt med en ful blogg i ett par veckor tog jag i kväll tag i det. 

(I och med att hon var från några minuter ifrån att hota mig med en köttkniv.)

Min syster är snäll men hon är väldigt hång. När jag precis blivit klar med designen till hennes privata blogg ville hon direkt ha en design till sin "proffesionella" blogg. Hon tänkte börja ha en snygg, inbjudande blogg som hon kan sammanlänka med sitt CV. En smart idé men det är verkligen ingenting jag orkar ta tag i just nu. 
Det får helt enkelt vänta.

(Jag lovade dock att göra det någon gång i veckan. Bad move.)

Om ni vill se hur resultatet blev av hennes blogg och nya design finns den här






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback