Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Kvällsmatt tjej

Har nu sett på Iron Man och Princess & the frog (där jag fortfarande fascineras över hur jag inte kan bli irriterad på dialekten från New Orleans.)

Legat i sängen ett par timmar och snart ska jag sova, mår inte riktigt hundra. 

Återkommer i morgon. Det här är inte bra för mig!

(Första gången jag smäller ur mig att det är psykiskt dåligt för mig att ligga i sängen under lång period. Who knew...)


Skrivet av: celie

sv: haha.. tack??? :D

2010-02-02, kl. 21:39:50
Hemsida: http://www.celiejosefinmira.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback