Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

God morgon, söndag

Är hemma hos Elin nu. Igår såg vi på film och roade oss med att söka på Google. Man skriver in exempel "WHY IS" och så kommer de mest sökta frågorna upp. Något som var populärt var frågan om "WHY IS MY POOP GREEN". 
Verkligen? 
Grönt?

(Jag hoppas innerligt att det beror på för mycket sparris i dieten.)

Nu ska jag snart hem, ska städa i och med att det är söndag. Får väl ta och klä på mig ganska så snart...

(För jag sitter naken.)

(Skämt åsido, det gör jag inte. Tror inte Elin hade uppskattat det.)


Skrivet av: Elin

eh sluta ljug. du var visst naken.



OCH JAG UPPSKATTADE DET.

2010-02-22, kl. 11:38:35
Hemsida: http://metrobloggen.se/littlered





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback