Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

God kväll

Oj. Sitter och gör ingenting, ska ut med hunden snart och samla luft och så vidare. Är otroligt frustrerad på mig själv och har tydligen gett bort gratis biljetter till nyfikenhetskarusellen.

(Okej, tråkig vits.)

Idag har jag och Thilda varit och tränat. Vi har införskaffat oss kort på SATS. Fem fria gånger får vi gå dit och jag har lyckats pricka in två extra bara för att jag är så otroligt klurig. Förlåt, SATS. Sats. Vad snuskigt namn. 
Som gudar sprang vi på löpbanden i alla fall, jag och Thilda.

(Rättare sagt, jag. Den andra gav upp efter ett tag och vilade i maskinerna i stället. Hon kommer förneka det om ni frågar, vem skulle inte liksom?!)

Nu måste jag gå ut. Röra på mig. Göra någonting. Fajtas med min hund är ju alltid något. Han är så jobbig just nu då han har hamnat i något sorts tonårskarusell och tycker ALLT ska testas. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback