Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Aktiv tjej

Emelie stack precis härifrån. Hon har varit här för att få hjälp med designen till hennes projektarbetes hemsida.

(Sanningen är nog mer att hon kom hit för att se på/läsa Veckorevyn medan jag jobbade.)

I dag har jag hunnit med mycket tycker jag, även om jag vet att pappa skulle säga något lite mer annorlunda. Jag sett tre filmer, två avsnitt av Greek, varit ute på promenad med Doglas och Alice och hjälpt Emelie med hennes projekt. Det är inte fy skam för någon med låg energinivå och lov.
Ska ut med Doglas nu igen. Snart. När jag har samlat ihop LITE mer energi.
Bara lite.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback