Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Väntar på Elin

Sitter hemma hos Elin nu. Väntar på Elin. Hon kommer hem från jobbet om en stund hoppas jag. Senare kommer även Johanna!
Det är skönt att man kan sova här ibland, trots det faktum att jag jobbar. Elin vet inte om att jag ska sova här ännu men jag tror inte det ska vara några problem. Får jag inte sova i sängen tar jag den upplåsbara madrassen.

Tycker jag prickade in det tredje ögat ganska bra där. Det där, mina vänner, kräver koncentration. Man rör sig mer än vad man tror när man ska ta bilder på sig själv.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback