Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Twilight, kanske?

Nu ska jag snart ta bussen ner till Landskrona och träffa Julia! Jag hoppas hon kommer ihåg att vi ska träffas nu. Orkar inte stå på busshållsplatsen mer än vad som är nödvändigt.

Just nu känner jag att det är mysigt väder. Det är läs-väder. Det är Twilight-väder. När jag läste Twilight-böckerna var det just det här vädret. Kallt och ruggigt.

(Och man fann då värmen hos Edwards tillgivenhet.)

Jag har redan plockat fram Twilight. Första boken. Frågan är nu om jag ska läsa den på svenska eller engelska... kommer antagligen bli

(JA. Jag har böckerna på både svenska och engelska.)

(Släpp det.)

engelska då alla böcker blir bättre på engelska. Eller kanske jag ska läsa Eragon-trilogin igen. Eller kanske Magyk. Mm, det här blir ett svårt beslut.


(Det värmer lite i hjärtat när jag ser hur väl använd boken är. Det, mina vänner, är passion.)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback