Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Studentbilder och fulla män

Var, som sagt, hos Julia igår. Åt en väldans massa mat och godis.

(Om jag ska hålla kvar vid det kör jag som min syster. Lördagsgodis. Julia tyckte det var jättegulligt.)

(Dessutom åt jag inte upp allt godis. Första gången någonsin tror jag.)

(Och jag tog inte med mig det hem i morse! Lämnade det på Julias golv.)

(Fast jag lade först ner det i väskan. Tänkte att jag kanske borde äta upp vad jag betalat för i alla fall. Till sista sekunden, då jag slängde ut det och sprang till bussen.)

Vi gick in till stan för att besöka Hemmakväll. Där var vi till det att de började stänga ner stället. Vi gick runt och kollade på filmer, diskuterade och tittade i 35 minuter utan att ens tänka på det. Vi hyrde Eclipse och började traska hemåt.

På vägen hem såg vi en man på andra sidan vägen. Han stod lutandes mot ett träd, föll hela tiden. Så vi gick över för att se om han behövde hjälp. Det gjorde han.
Han tappade sin vante hela tiden. Den kunde han inte plocka upp.

Han var full. Väldigt full. Till slut traskade han vidare för att bevisa att han kunde gå. Han gillade inte idén om att vi ringde någon. Typ polisen.


Vi kollade på bilder från studenten som hennes morfar hade tagit. Han hade skrivit ut kopior på allihopa för att jag skulle kunna plocka hem ett par.


Skrivet av: p i n k n a t i ♥ n

Sv; Hello! Jag har ingen aning, googlade runt bara på jobb och fann den :)

2010-12-12, kl. 18:26:30
Hemsida: http://pinknation.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback