Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Pirates of the Carribbean: On Stranger Tides

Trailern för Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides har precis kommit ut och jag är inte säker på att jag vill se den. Eller, jo. Klart jag vill se den men det jag mest ser fram mot just nu är det faktum att det finns med sjöjungfrur i filmen! Sen är Keira och Orlando Bloom borta. Det är ju inte lika kul. I alla fall Keira.

(Orlando kan försvinna. Han var ändå bara irriterande feg.)

(Snygg, feg.)

Den kommer ut i sommar och då kommer jag använda mitt årliga Sommarbio-kort för att se den. M-hm.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback