Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

One Tree Hill-avsnitt

Jisses.

Såg precis senaste avsnittet av One Tree Hill (se det själv, här) och det är galet hur det programmet fortfarande kan ge mig hjärtklappningar. Efter sju säsonger, att ha tappat ett flertal huvudkaraktärer och efter att alla har vuxit upp kan det fortfarande få mig att gråta som om det var en av mina egna.

Dagens avsnitt var ett sådant avsnitt. Ett sådant där man faktiskt sitter med onda fjärilar i magen och gråten i halsen efter sju minuter.

(Det kan bero på att jag är en extremt känslig person.)

(Jag är säkerligen ett bra exempel på den mänskliga rasen.)

Nu ska jag lugna ner mig med ett avsnitt av Cougar Town. Ett annat program som jag hyllar! Men inte nu.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback