Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Om jag fällde ett träd

Sitter på lunch nu. Skulle egentligen äta med Diana, som vanligt, men hon svarade inte på sin telefon. Så nu sitter jag istället och lyssnar på Japansk popmusik i min ensamhet.

Det är inte särskilt spännande uppdatering från mitt privatliv dessa dagarna, för jag har inget. Jag jobbar, sen går jag hem. Jag tar kvällsrundan med Doglas vid tio-tiden men där händer det inte så mycket spännande.

(Patetiskt hur lite det händer faktiskt. Igår stod jag bredvid ett träd som var väldigt snett. Jag tänkte på om det skulle trilla om jag lutade mig mot det. Det gjorde det inte. Men jag stod kvar. Stod där och tänkte ut precis vad som hade hänt. Sen skrattade jag åt mig själv för att jag fällt ett träd. Vilket jag inte gjorde.)

(Jag måste börja umgås mer med mina vänner.)

Nu kallas Apple-försäljning!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback