Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Ny vecka, nya tag

Helskotta vad jag sköter det här dåligt. Och jag som skrev om hur sanslöst duktig jag skulle bli. Med allt.

Men idag är det måndag. Det innebär att man kan få börja om.

Jag gillar måndagar. Det ger en chansen att skapa en fantastisk vecka, om man så vill. Man kan hinna göra precis vad man vill, bara man planerar. Jag ska nog börja planera. Varje söndag. Då ska jag sätta mig med min fina skrivbok som har alldeles för blanka papper och skriva ner vad jag ska göra för veckan.

Den här veckan ska jag jobba fram till lördag. Så det är väl inte sådär riktigt jättemycket mer att planera in. Men tanken finns där!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback