Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Nu när vi har målare hemma

Vad jag måste komma ihåg nu när vi har målare hemma:
  • Inte knäppa upp byxorna innan jag kommit in på toaletten
  • Inte gå upp ur sängen, ut ur mitt rum och in i köket i endast underkläder
  • Inte sjunga för full hals i köket
  • Inte dansa i köket
  • Inte göra en kombination av de två ovan i hallen

Saker jag har gjort nu när vi har målare hemma:
  • Knäppt upp byxorna innan jag kommit in på toaletten
  • Gått upp ur sängen, ut ur mitt rum och in i köket i endast underkläder
  • Sjungit för full hals i köket
  • Dansat i köket
  • Gjort en kombination av de två ovan i hallen
(Till mitt försvar så trodde jag att jag var ensam hemma.)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback