Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Juldagen

God morgon!

God eftermiddag!

Vad säger man, när man vaknar alldeles för sent?

Igår var det kul! Var ute med Elin, Amelie och Maja.

(Efter lite öl på Mogwai med Victor, Henrik och John förstås.)

Vi tog oss bort till Wallmans. Vi ville dansa. Det var en upplevelse. Vi kände inte igen en enda människa i kön. Det var nästan så att vi började skrika "FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN" - men det gjorde vi inte. Istället stod vi och skrattade åt tjejer som gick runt i alldeles för korta klänningar i alldeles för öppna skor utan strumpbyxor.

De måste var snuviga idag.

Inne på Wallmans dansade vi väldigt mycket. Vi märkte också hur det var ungefär två meter marginal till närmaste person. Jag vet inte om det beror på att vi var äldre och gav ut någon änglalik energi som människor inte visste vad de skulle göra av eller om jag och Elin bara rörde oss för mycket.

Stack sedan till Mogwai och hälsade på lite människor, sen följde jag efter Benka och Simon till GP. Där satt vi en stund och sedan ner till Tivoli.

Här var klockan ungefär halv två vilket är mitt que.

Och nu vaknade jag.

God morgon!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback