Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Gråter lite över fingrarna

Brände mina fingrar på en stekpanna idag. Pappa hade glömt stänga av spisen och när jag skulle diska och lyfta det tunga föremålet gjorde det ont.
Stekpannans handtag hade stått över den varma plattan.

Jag började gråta som en stucken gris och pappa slängde mig över vasken för att hälla kallt vatten på min hand. Sen knöt han ihop en påse med is som jag fick hålla i. Efter det ringde han mamma som tog med sig ett litet kit hem från jobbet med en massa vita saker att linda om mina fingrar.

Tydligen behöver jag bära det här på jobbet i morgon. Får väl gå runt och säga [PÖ-UHY-S] peace till alla som kommer in.

minus-

Gråter med is i handen.
PEACE!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback