Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Göteborg över helgen!

På plats i Göteborg sedan 30 timmar tillbaka. Stannar till på söndag. I morgon ska jag och Lisa på Liseberg!

Woop!

Nu sitter vi och ser på CHICAGO. Precis ätit thaimat.

Jag är väldigt kort i tonen idag, tycker ni inte? Det beror på att jag är lite upptagen. Jag har i alla fall köpt tre baseball-tröjor och en nyårsklänning. Nu är det bara skor kvar. Kanske en till baseball-tröja. Med marinblå armar. Det är vad jag behöver.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback