Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

God natt-hälsning

Här ligger jag. Alldeles för lättklädd och blek för mitt eget bästa.

Har precis sett Tangled igen

(Jag vet.)

och nu är det dags att sova så att jag kommer upp när väckarklockan ringer i morgon. I morgon är det nämligen lördag och arbetsdag.
Det är alltid lika spännande att jobba på en lördag. Man vet aldrig hur ens kollegor kommer att se ut. Stannade de inne och såg på film eller var de ute och drack alldeles för mycket rom?!


(Efter varje gång jag tog en bild satt jag med hjärtat i halsen för att få se resultatet. Inte för att jag ser omänsklig ut... utan för att jag var superberedd varje gång på att jag skulle se ett spöke där bak i mörkret. Hade varit så typiskt.)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback