Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Ett litet steg framåt

SÅ DÄR!

Nu har jag lagt ner alldeles för mycket tid på det här och alldeles för lite på att umgås med min familj.

(Fast det är ganska så för sent att umgås med min familj nu. Tror varken mamma eller pappa skulle uppskatta om jag väckte dem nu.)

(Eller?!)

Det är lättare för er att ta er runt på sidan nu, det är lättare att lägga era söta små ögon på den och det är lättare för mig att inte bli galen. Det kommer dyka upp lite mer roligheter men det är inget jag tänker-- får-- gå igång på nu.

Får inte.

Ska inte.

Smooches.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback