Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Ett litet problem nu

Har suttit på SVT Play hela kvällen. Sett alla avsnitt av Rebecca | Fiona och Ung & Bortskämd. Det är så fint att man kan se på TV... utan att se på TV!

Klockan är redan tio över elva, så jag borde sova snart men jag har fastnat på stolen. Samtidigt som det känns som om att jag har liggsår på rumpan av att sitta

(Sittsår?)

still så länge. Framför datorn. Men jag varken vill eller orkar klättra upp i sängen.

Dagens ungdom.

Den här situationen får  .





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback