Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Ett dött ben

OH, nu har mitt ben somnat. Jag sitter med den snurrad rund stolsbenet, vilar benet på stortån.
Och nu har det somnat.

Så nu kan jag inte röra mig.

Och det är verkligen obekvämt.

(UH, råkade röra mig.)

Ni förstår, när mitt ben somnar är det inte att det bara domnar av lite... det domnar av och om jag sedan rör mig minsta centimeter  går helvetes lös. Det känns som att hela benet går i tusen bitar. Och jag kan inte göra något åt det.

(Jo. Sitta still.)

(Vilket är tråkigt.)

Puh. Nu vaknade det. Nu kan jag röra på mig igen. Ska nog gå och äta en apelsin.
Tack för er tid.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback