Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

En snygg-dag

Tjollahopp!

Sitter fortfarande ensam. Sitter fortfarande och äter. Sitter fortfarande och lyssnar på japansk popmusik.

Eller igen.

(Vem vet.)

(Jag gör.)

(Förhoppningsvis ni med.)

Ska snart sätta igång och diska, sedan dammsuga mitt rum och sist men-- verkligen-- inte minst ska jag sortera tvätten. Har en sådan där duktig dag, förstår ni. Jag känner mig helt lugn, stressar ingenting. Det har varit så ända sedan i morse. Såhär lugn har jag nog inte varit på flera veckor.

(Nu när jag tänker beror det inte på att jag har haft en duktig-dag. Jag har haft en snygg-dag.)

(Ah, egoism.)

Sen då? Jo, jag ska gå ut med Doglas. Fast först ska jag tvinga Josef i säng.

(Sofie sitter nog och skrattar för sig själv nu. "Lägga Josef, pff. Det kan hon inte".)



Skrivet av: p i n k n a t i ♥ n

Sv; Me too! Yes det är en matta ^^



Så lite så. :]]

2010-12-09, kl. 20:07:26
Hemsida: http://pinknation.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback