Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

En resa till London

I kväll har jag räknat ut ungefär hur mycket pengar jag kommer ha med mig till London.

Wowsa.

Har aldrig rest med så mycket fickpengar att spendera och det faller mig verkligen i smaken. Som baken. Det är nämligen så att jag inte ska börja "spara på riktigt" förrän i januari.

(Nytt år, ni vet. Nya tider.)

Jag har alltså nu gett mig själv tillåtelse att spendera pengar som tonåring-som-ändå-har-ganska-mycket-pengar på den kommande resan till London. Det har jag förtjänat.

(Kan inte komma på varför just nu, men...)

Var och fikade med Mathilda, Christina och Mathildas mamma igår. Vi tre yngre diskuterade

(Nej, inte diskuterade... pep. Kvittrade. Och var ganska så enformiga. "Eeep, det kommer bli så kul. Eeep!")

om hur det kommer bli på nyårsafton och JAG VET INTE VAD jag gör om mitt flyg blir inställd på grund av någon dum snöstorm. Jag åker nämligen på nyårsafton och jag har inte tänkt spendera ingången till mitt nya år på Kastrups flygplats. Men mer om det senare. Det kommer inte hända. Jag har Zeus.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback