Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

En mors kärlek

Jag och Josef tar en massa roliga bilder med min webcam när mamma kommer in. Vi tar en väldans massa bilder tillsammans. Jag och Josef spelar dumma - mamma tittar mest in i kameran med en söt blick. Typ.
Efter en stund:

MAMMA: Louise, akta dig så jag får ta en bild när jag pussar Josef!


Och så knuffar hon undan mig. Jag får inte längre vara i mitten. Bara sådär.

Julias syster hade rätt. Vi mellanbarn glöms bort så lätt.


Skrivet av: JULLAN

Vickan är så vis. Då vet du att allt annat hon sa stämmer! Typ att du snackar som en norsk fast tvärtom.

2010-12-13, kl. 22:09:22
Hemsida: http://jullejulia.blogg.se/


Skrivet av: sandra

hejhej!

jag frågade juennifer.devote tidigare idag ifall hon kunde hjälpa mig fixa en bild i photoshop, så hon rekommenderade mig att fråga dig haha :) jag skulle vilja klippa ut en person från en bild liksom, vill sedan förstora upp den bilden och ge till min bros son, jag undrar då ifall du kan det och är villig att hjälpa haha? :)

2010-12-13, kl. 23:06:16


Skrivet av: Louise

Hej, Sandra!



Absolut, jag kan hjälpa till. Mejla mig på [email protected] så kan vi snacka där!

2010-12-14, kl. 14:39:40


Skrivet av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-14, kl. 15:18:38
Hemsida: http://millahoman.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback