Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Det märks att jag inte har någon att umgås med just nu

Uh, jag måste städa innan mamma och pappa kommer hem. Vilket är... antingen om tre minuter eller om en timme. Jag är så pass lat och hoppfull att jag väntar ett tag till. De är trots allt på julbord. Vem kommer hem från ett julbord innan klockan elva?

Inte mina föräldrar, i alla fall!

(Snälla, snälla, rara.)

Jag hade tänkt att jag skulle ha en mysig kväll med min lillebror men han sitter bara och spelar Warcraft.

Jag får inte ens vara med. Det är tydligen något som bara han får göra.

Så jag har zappat. Och varit ute med Doglas. Sen har jag zappat lite till. Ätit lite popcorn. Även en Risifrutti bara för att jag inte fick äta godis. Är dock ganska säker på att det är lika dåligt. Kanske lite bättre.

(Snälla, snälla, rara.)

I morgon blir det att åka till Landskrona efter jobbet! Jag ska träffa Julia!

(Om hon kommer ihåg det.)

Det var länge sedan jag träffade henne och efter att vi båda konstaterat att vi saknar varandra har vi (läs: jag) tagit tag i saken och ska träffas. Tur att en av oss har ork för att ses i alla fall. Och extra tur är det att jag inte bryr mig om ifall jag "tvingar mig på henne".

(På ett icke sexuellt sätt.)

(Eller!?)

(Nej, det kan jag inte göra.)

Kiss, kiss.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback