Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Det är riktigt kallt ute

Nu är jag tillbaka i Helsingborg igen. Faktum är att jag har varit det sedan klockan ett men har blivit uppehållen av Aziz ute på Väla. Egentligen är det alldeles för mycket folk för min smak på söndagar och jag kom precis på att jag glömde gå in på Akademibokhandeln.

Det är därför jag tyckte det inte var så kul.

Förklarar saken.

(Varje gång jag är på Väla går jag in på Akademibokhandeln. Oftast emot mina vänners vilja. Jag går in där, går-- springer, enligt Fredrik-- ner till fantasy-avdelningen och sen står jag där ett tag. Tittar efter nya böcker. På sista tiden har det varit dåligt utbud, om ni frågar mig. Så därför fortsätter jag gå dit varje gång jag får chansen för att kunna hitta den där perfekta boken!)

(Så att ni vet.)

Har precis varit nere på Gröningen med Doglas. Det är is överallt. Doglas gled runt som Bambi och vägrade gå över där det faktiskt bara var gräs.
Is, ja. För kallt är det. Riktigt ordentligt kallt.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback