Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Att organisera en resa

Nu innan jag åker till London har jag gjort något som jag alltid gör innan jag reser.

Jag planerar.

Jag finner det roande och lugnande att helt enkelt göra upp listor på all information jag behöver, så att jag enkelt kan checka av det när det är gjort.

(Något mina arbetskollegor tyckte var makalöst skrattretande.)

(Scratch that. Skrattframkallande.)

När jag och Julia var i London gjorde jag en hel bok med olika kategorier som resa, tips & tricks, pubar, karta etcetera. Det blir som ett litet projekt som jag sedan kan lägga i väskan. Jag gjorde till och med en pappersficka där vi kunde lägga våra pass, boardingpass och tågbiljetter.

Inför resan i morgon hade jag inte tid att göra en bok, så jag gjorde ett fint och organiserat häfte.

Jag förstår inte vad alla som hör talas om det skrattar åt.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback