Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Antingen är jag bäst eller sämst

Ah, och så var julhelgen slut.

Men jag har fortfarande halvt jullov härifrån, ni förstår - jag har mycket att göra nu. Jag jobbar varje dag och på fredag åker jag till London! Har en väldans massa att fixa till dess men jag är säker på att det ska gå bra.

(Varför ljuger jag? Jag får panikattacker. Hur ska jag hinna allt?)

(Egentligen överreagerar jag nog... så mycket är det inte.)

Julen var bra. Bästa presenten var nog Xbox 360 samt Kinect! Eller fjärde boken ur Twilight. Eller kanske Transformers-DVD.

Anyhoodle.

Jag har införskaffat mig Zumba Fitness till Kinect. Alla ni tjejer där ute, ni vet nog vad Zumba är. Och jag har det på TV-spel.

HA!

Har kört två stycken 20 minuterspass de två senaste dagarna och jag har träningsvärk överallt.

(Antingen är Zumba fantastiskt bra eller så är jag otränad.)

(Antagligen förstnämnda.)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback