Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Vackert väder kräver sol

Enkel dag i skolan, bara en lektion. 

(En lektion på sju timmar men details, details.)

Jag och Julia gick ner till stan när vi slutade, vilket börjar bli en vana och satte oss på Kärnan ett tag. Vilket också börjar bli en vana. Vi har bestämt oss för att fixa cyklar så vi kan ta oss till skolan på ett nyttigt sätt varje morgon.

Hemvägen är bara att rulla så det är inga problem efter en jobbig, frustrerande dag.
Har precis tränat rumpan av mig. Nu sitter jag här och-- skakar-- väntar på Emelie som ska gå på en lång promenad med mig. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback