Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Raka Maka Fon, internationell öppningsfras.

Jisses, vad man matas med ny information hela tiden. Det jag tyckte om med den här låten att jag-- då!-- tyckte att den var så internationell med den texten. "Raka Maka Fon". Hur internationellt som helst, ALLA kunde säga det men INGEN förstod vad det innebar. Jag tyckte jag var råcool får jag trodde jag hade kommit med i medlemsskapet av ett nytt språk.

... men den världsbilden flög ut ur fönstret för ett par timmar sedan.


Skrivet av: jennifer

HAHAHAHAHAH så sjöng jag med!!! förresten 1. fan vadjag hatar att man kommenterar OVANFÖR inläggen. förresten 2. HIF imorgon! glöm inte att vi öppnar 17.30 dvs jobb 16.30!! booahhhh! love

2010-04-19, kl. 20:39:09





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback