Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Onsdag morgon

Klockan är strax innan halv tio och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med tiden. Borde kanske duscha efter min joggingtur, borde kanske dra ut i solen igen bara för att det är så fint väder.
Idag fyller pappa år så var uppe alldeles för tidigt för att gratta! Börjar inte förrän halv tolv idag så det sved lite när Josef kom in på mitt rum halv sju i morse. 

Igår var jag i Göteborg hela dagen. Åkte dit på måndag kväll, väldigt impulsivt. Igår, var det ja -  var i stan från klockan halv tio till halv fem och köpte kläder och letade efter THE balklänning. 

(Träffade Lisa gjorde jag också!) 

(Träffade Michaela träffade jag också!) 

(Sprang även på Joppe i Nordstan.)

Nu ska jag hoppa in i duschen, jag luktar alldeles för mycket man.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback