Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Ny bok resulterar glad tjej

Tänk vad man kan åstadkomma när man väl lägger manken till - en ny design. Jag sätter mig framför datorn och kan för allt i världen inte lämna platsen innan allt ligger rätt till.

(Om jag ändå kunde resonera på samma sätt med skolarbete.)

När jag kom till skolan idag och träffade Louise (hemkommen från London) slänger hon ur sig ett "jag har någonting till dig..." och plockar fram sin väska. Det första jag tänkte på var att någon äntligen-- min syster var i London för ett par veckor sedan. Jag bad henne om en sak. Did I get it?-- har köpt hem SKITTLES till mig. 

(Att förklara hur exalterad jag blev av tanken på Skittles är lite för pinsamt för detaljer.)

Det var inte Skittles, det var en bok. Hon hade köpt SHIVER till mig. Ny bokserie som kommit ut med rykte om en ny favoriter för Twilighters. Jag kan säga att ni ska tänka er historien i Twilight men byt ut vampyren mot en varulv. 

(Att förklara hur jag satt och läste under varje rast och smygläste under lektionerna är även det en aning pinsamt för att gå in på.)

Sen lyckades jag sätta sjukaste bilden någonsin på mitt ansiktsuttryck!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback