Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Lördag förmiddag:

Var uppe tidigt idag. Tidigt igår. Tidigt idag.
Ni förstår mönstret.

Stack hem till Diana vid tolvtiden för att gå in på ICA och handla frukost med henne och Gabbi. Vi gick ett varv i stan men när tjejerna inte kunde bestämma sig för vart de skulle sitta(för blåsigt, för kallt, för mycket skugga etc.) gick jag hem. Mötte Måns, Philip och Johan. Följe hem med Johan. Tv-spel med min lillebror.

(Som för övrigt-- min lillebror-- började gråta för att han blev "tvingad till att gå och äta våfflor".)

Jag har alltid min kamera i väskan för att jag ska ta trevliga bilder under dagen-- särskilt nu när det är fint väder!!-- men jag lyckas aldrig komma ihåg att plocka upp den ur min alldeles för slitna väska. Så då blir det tråkiga inlägg med bara en jävla massa text.

(Jag vet hur ni fungerar, det här är inte kul för er.)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback