Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Lördag förmiddag

Har varit ute och röjt stan med Fredrik. Har även visat upp min känsla för stil i en alldeles för stor keps mitt uppe på huvudet men det var vad som krävdes för att jag skulle komma in i det Getto-mood som jag är i idag.

Fredrik lämnade mig ensam i bilen ett tag - och tydligen finns det inte mycket förtroende för mig i honom för han låste ratten.
Inte för att jag försökte låsa upp den.

(Och kan någon säga till honom att dammsuga i sin bil?)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback