Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Just nu är jag väldigt uttråkad så...

Min syster Sofie lämnade sin dator igång när hon lämnade för jobbet. Bad move.

Jag sitter i Photobooth och kommer fram till att jag faktiskt ser ut som ett blekt troll just nu men det är sol ute så har man tur blir det färg på kinderna.

(Eller som en ledsen hund med bild #2 framför mig.)

(Eller så blir det färg på näsan om min förkylning trappas upp. Går lika bra.)

I kväll behöver jag ta det lugnt, jag behöver bli frisk.






Skrivet av: Axel

Min Tröja!! Woho, big need!

2010-04-11, kl. 14:05:28





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback