Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Jag svarar när jag kan!

Mobbningen riktad mot mig och min telefon börjar bli lite löjlig när ens mamma går in i matchen.
Och håller med mobbarna.


Skrivet av: Fredrik

hahhaha sooo funny:) Men man ska inte ha sina päron på FB... Man ska bara inte det:P;D

2010-04-04, kl. 19:13:00


Skrivet av: falsksanningystad

En ny skvallerblogg för oss skånebor, finns det skvaller om en person du vill komma med, som hämnd mot en förlorad kärlek eller en vän som svek, då kan du skicka in det till mig ;)



xoxo bitch♥

2010-04-04, kl. 22:06:32
Hemsida: http://finest.se/falsksanningystad





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback