Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Inte riktigt OK

Jag vet inte om det är förkylning, allergi eller en blandning av båda nämnda men jag mår inte bra. Känns som min näsa är någonting som inte hör hemma i ansiktet. Som en lösnäsa. Som väger ett kilo. Det är hur som haver inte särskilt bekvämt.

Fint väder är det i alla fall! Jag, Julia och Louise gick hem från skolan idag vilket är ett ganska achievement då det innebär att man går från Filbornaskolan.

(Egentligen inte mycket av insats då det tar ungefär en kvart.)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback