Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Idag är jag sjuk

Ligger i min säng och spelar spel på min iPhone. Beroendeframkallande spel. Jag ansåg att det var ett bra sätt att fördriva tiden. 

Var i skolan vid tio i morse för att vara med på ett studenmöte men sen tog jag bussen snabbt hem igen för att bädda ner mig i sängen. Min mening var att se en film men det slutade med att jag låg och läste i två timmar innan jag somnade med boken över ansiktet.

Idag är jag sjuk. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback