Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Fredagens bravader

Hej!
Igår mötte jag upp Emelie, Victor och Fredrik-- som en timme tidigare kommit hem från Berlin, Tyskland-- för att sticka iväg till Tivoli. Mötte upp en massa andra vänner och hade en riktig kanonkväll! Det var lagom mycket folk

(Alltså att man kan faktiskt kan röra sig på RnB-golvet)

och alla, typ, var på gott humör. Lyckades få skjuts hem och detta var nog första kvällen på länge som jag inte drog iväg förrän klockan var kvart i tre. Har annars en tendens att försvinna spårlöst från mina vänner klockan 02.00.

(Man kanske borde oroa sig för att de inte ringer som galningar. Jag kan ju ligga dumpad ovanpå ICA, vad dem vet.)

Nu är jag uppe alldeles för tidigt väntar jag på att Fredrik ska komma och hämta mig. Ha det!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback