Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Det går bra nu!

Det har varit ett par bra dagar nu i slutet av veckan.

(Eller så har jag bara fått för mig att alla dagar har varit gudomliga på grund av jobberbjudandet.)

Jag har fått sommarjobb! Det känns underbart to rub it in their faces, mamma och pappa då. De har sagt till mig så många gånger hur sent ute jag är, hur jag borde jobba i kiosken i Torekov i år igen och HUR SVÅRT det är att hitta jobb i Helsingborg.
Så nu är det fixat. Äntligen.
Sen är det nu bestämt att jag, Lisa, Erika och Sofie ska upp i Göteborgs skärgård och segla en vecka i sommar. Det är bra planer det.

Igår var också en bra dag för att allt var lugnt. Jag var i Torekov men tog sedan bussen till Ängelholm där Anton hämtade mig. Jag vet inte varför han var så snäll och erbjöd sig det men när jag satt på Ängelholms station och väntade på tåget kändes det inte som något smart drag att gå emot.
Vi stack hem till honom och åt pizza. Såg även Imaginarium of.../titel-som-jag-aldrig-kommer-ihåg. Den var bra men herre gud vilken tom story.

Nu ska jag ner till stan för att äta lunch med elin.


Skrivet av: Anonym

THE IMAGINARIUM OF DR PARNASSUSS (med reservation för en miljard stavfel) om jag får be.

2010-04-06, kl. 17:15:00





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback