Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Dagens händelse:

(Kan fortsätta, för att göra det lätt för er.)

Idag accepterade Carl-Robert min stalker-förfrågan vännerförfrågan på Facebook. Det är Adam i EVA & ADAM. 

(Jag har aldrig förstått varför EVA ska stå framför ADAM i serien. Alla vet att det är "Adam och Eva".)

(Fast nu när jag sa det högt lät det inte särskilt bra.)

Adam har vuxit till sig en massa så jag välkomnar honom in på min vännerlista. Nu vet jag vilken replik jag ska dra nästa gången jag ska imponera på personen i fråga.
"Jag är vän med Adam från "Eva & Adam, är du?"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback