Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Lite pinsamt var det allt

Vad hände idag då? Vill ni veta?
Vill ni verkligen? Ja, dåså.

Jag och Kim skulle hitta vår svenskalärare av diverse anledningar och gick till hans arbetsrum som han delar med tre andra lärare. Det fanns ingen lärare i svenska där inne utan bara LJUDLÄRAREN som satt närmast den stängda glasdörren. Jag stod på andra sidan-- ungefär 5 centimeter ifrån-- och utbrast: 

"Här finns ingen Lennart men snyggingen är här!"

Sen gick jag lugnt vidare när Kim ropade efter mig att "dörren är öppen". 
Där hade jag stått, ungefär 30 centimeter ifrån den nya ljudläraren och kallat honom för snygging. Snygging. Han är bara 20-någonting, alltså är han lika medveten som jag är att SNYGGING inte är något man kallar sin lärare. 
Nästa gång jag såg honom sprang jag. Ja, jag sprang. Med min bok framför huvudet. 

Men snygg är han...


Skrivet av: Ollie

Hahaha låter lite som jag, jag skulle ha tag i Lennart när en killkompis kommer förbi och det är hans lärare (ljudläraren) så han tar tag i mig och bara "Viktor Olivia tycker du är riktigt snygg" sen stack min kompis och kvar blev Viktor och jag. Lagom pinsamt sådär och Viktors svart blev bara ett "hehe.."

2009-12-17, kl. 21:24:13
Hemsida: http://oliviaway.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback