Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Konsten att underhålla sig själv

Jag är ensam hemma med Doglas. Jag kom på mig själv vad jag gjorde alldeles nyss. Stod i köket, höll om min hund och citerade ur filmen TARZAN:
JAG (röst av barn): Är du sääker på att vattnet är hygieeeniskt? Det verkar tveeksamt, tycker jag!
JAG (röst av äldre dam): Hmpf, kom nu, Tantor...
JAG (röst av barn): Akta! Det är... det är... EN PIRAYA!
JAG (röst av äldre man): Var inte dum, det finns inga pirayor i AfrikaaAAAAH!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback