Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

I kväll kurara jag upp med film

Det är en bra dag idag. Sitter och lyssnar på julmusik och kollar igenom ELLE. Egentligen bryr jag mig inte om den tidningen särskilt mycket men den här månaden-- snarare januari-- får man med THE HOLIDAY! Finaste kärlekskomedin som någonsin filmats och redigerats in the history OF EARTH! 
Den ska jag minsann se i kväll, i hög kvalité. 
Lyckas man hitta "HQ" (High Quality) på Internet brukar det ändå inte vara bättre än kvalitén på min webcam. Sen har jag fixat hem HELA albumet från filmen. Hans Zimmer hade tydligen gjort ett tjugotal låtar till the Holiday. 
Fungerar för mig.
Nu ska jag sluta skriva, jag har en tidning att läsa.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback