Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Doglas i knät.

STOR HUND.
 Jag vet inte riktigt om Doglas växer mycket eller jag har blivit mindre. Det jag vet är att det börjar bli mer och mer ansträngande att ha honom sittandes i knät. Det börjar liksom göra ont efter ett tag, man känner sig platt. Utmattad. 
Han har blivit starkare också. Väldigt mycket starkare. Jag blir mindre betydelsefull tror jag, det händer inget när jag knuffar bort honom längre. Nu sätter han sig i knät när man försöker knyta skorna utan att tänka en andra tanke. 

Jag vet inte... han växer snabbt. Börjar bli lite rädd när jag tänker på hur stor han kan bli. Tror vi snackar gigantisk. Gigantisk.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback