Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Det är en massa snö ute!

Har varit hos DIANA hela kvällen. Vi har lagat tacos, lax, potatis och plätter (med NUTELLA!!). Jag är så mätt att jag faktiskt inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.
Det var skönt att vara med Diana, det går från lätt till seriöst i ett väldigt skönt tempo! 
När hon sen skulle tvunget se på PARADISE HOTEL tog det stopp för mig. Jag gick ner i stan och träffade Staffan en runda. 

När jag kom hem var jag så glad på grund av ALL SNÖ att jag erbjöd mig själv att gå ut med Doglas. 
Gick på Margaretaplatsen och var glad över att jag hade sällskap med någon som var precis lika lycklig som jag är över snön.

I morgon blir det snöbollskrig på Margaretaplatsen!
Får hoppas på att snön håller sig kvar till det att min syster kommer hem PÅ SÖNDAG!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback